Liste complète des notices publiques
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- Robustness of 1.2 kV SiC MOSFET devices
- Reliability of power MOSFET-based smart switches under normal and extreme conditions for 24 V battery system applications
- Distributed electro-thermal model of IGBT chip – application to top-metal ageing effects in short circuit conditions
- Une approche efficace pour l'étude de la diagnosticabilité et le diagnostic des SED modélisés par Réseaux de Petri labellisés : contextes atemporel et temporel
- Development of an Ecodriving Assistance Application for Nomadic Devices Performing Real-time and Post-trip Coaching for Road Vehicles
- Map-Aided Localization with Lateral Perception
- Statistical study of existing chloride ingress models in immersed concretes
- Probabilisation d'un modèle physico-chimique de pénétration des chlorures dans un béton saturé
- Développement d'un modèle probabiliste de pénétration des ions chlorure au sein de bétons immergés dans de l'eau de mer
- Développement d'outils fiabilistes pour la prédiction de la durée de vie des bétons armés vis-à-vis de la pénétration des ions chlorure en condition saturée
- A vectorial descent stepsize for parameter identification of a coupled parabolic PDE-ODE
- An adaptive pendulum for evolving structures
- Unimodal optimal passive electromechanical damping of elastic structures
- Infrared thermography system for transport infrastructures survey with inline local atmospheric parameter measurements and offline model for radiation attenuation evaluations
- Comprehension and acceptability of on-board traffic information: Beliefs and driving behaviour
- Are absolute and comparative judgements about road traffic-risks inherent in speeding realistic? A study among french traffic regulation offenders
- Calibration of building thermal models using an optimal control approach
- Evaluation in vivo chez l'enfant du comportement mécanique du thorax et des propriétés mécaniques des côtes
- Modeling and experimental validation of a new electromechanical damping device
- Sentiment affirmé de priorité : temps de réponse, comportement de conduite et infrastructure routière. Projet SANTAFE. Rapport intermédiaire n°1